WEBINÁŘ FAKE NEWS A KRITICKÉ MYŠLENÍ
17. 3. 2021
17:00 - 18:30
Cena za vstupenku: 250 Kč
Koupit
V současné zrychlené informační době se neustále zvyšuje nutnost umět pracovat s médií okolo nás. Jak rozpoznat, kterým sdělením můžeme věřit? Současná informační doba je pro fake news jako stvořená, a je náročné se ve všech informacích na sociálních sítích a v médiích zorientovat. Proč máme tendence některým médiím věřit více, a některým méně? Jsou média odrazem reality, nebo se v nich zrcadlí zájmy konkrétních osob?
Na webináři se dozvíte:
- Co znamená fake news, dezinformace, misinformace a propaganda v kontextu 21. století?
- Proč nelze média vnímat jako objektivní zdroje pravdy?
- Jak ověřovat informace na internetu?
Pokud vás zajímají základní odpovědi na výše nastíněné otázky, je webinář určen přímo pro Vás! Jedná se o 3. část webináře z naší Školy kritického myšlení. Webináře se můžete účastnit i bez absolvování 1. a 2. části
JAK WEBINÁŘ FUNGUJE:
1) připojíte se jak přes notebook, počítač, tak mobilní telefon. Prostředí webinářů nevyžaduje instalaci softwaru na váš počítač.
2) po zaplacení vstupenky obdržíte email s odkazem na Clickmeeting a přístupové heslo na webinář.
3) v den konání se jednoduše přihlásíte. Z domova, kanceláře.
VÝHODY WEBINÁŘE:
1) vše probíhá online. Ušetříte drahocenný čas.
2) můžete s lektorem komunikovat v chatu.
3) …klidně můžete být v teplákách, nebo co je vám pohodlné
4) v případě zájmu obdrží účastníci záznam webináře
Cena za webinář je stanovena na 250Kč/osoba.
Pro více informací o webináři se podívejte na facebook
Pro více informací o webináři se podívejte na facebook www.facebook.com/centrumkritickehomysleni
WEBINÁŘ ARGUMENTAČNÍ FAULY A KRITICKÉ MYŠLENÍ
24. 3. 2021
17:00 - 18: 30
Cena za vstupenku: 250 Kč
Zamysleli jste se někdy nad tím, jak argumentujete, a jestli se někdy uchylujete k argumentačním faulům? Naštval Vás někdy někdo na internetu v diskuzi a nevěděli jste, jak nejlépe reagovat? Má smysl poslat internetového trolla „někam“?
Na webináři vás nečeká pouhý výčet všech existujících argumentačních faulů, ale zejména tipy, jak se v komunikaci vyvarovat nejčastějších argumentačních faulů a také několik rad, na jakých základech stavět svou argumentaci.
NA WEBINÁŘI SE DOZVÍTE:
1) Základní teorie: Co jsou to argumentační fauly a jak je rozpoznat
2) Praktické nástroje: základy vhodné komunikace na internetu, jak reagovat na trolly a jak se vyhnout nejčastějším argumentačním faulům
Pokud Vás zajímá, co to vůbec jsou argumentační fauly, a sami byste se chtěli nejčastějším argumentačním faulům vyhnout, přihlaste se na webinář na náš webinář!
Jedná se o 4., závěrečnou část webináře z naší Školy kritického myšlení. Webináře se můžete účastnit i bez absolvování 1., 2. a 3. části.
JAK WEBINÁŘ FUNGUJE:
1) připojíte se jak přes notebook, počítač, tak mobilní telefon. Prostředí webinářů nevyžaduje instalaci softwaru na váš počítač.
2) po zaplacení vstupenky obdržíte email s odkazem na Clickmeeting a přístupové heslo na webinář.
3) v den konání se jednoduše přihlásíte. Z domova, kanceláře.
VÝHODY WEBINÁŘE:
1) vše probíhá online. Ušetříte drahocenný čas.
2) můžete s lektorem komunikovat v chatu.
3) …klidně můžete být v teplákách, nebo co je vám pohodlné
4) v případě zájmu obdrží účastníci záznam webináře
Cena za webinář je stanovena na 250Kč/osoba.
Pro více informací o webináři se podívejte na facebook
Pro více informací o webináři se podívejte na facebook www.facebook.com/centrumkritickehomysleni
Webináři Vás provede lektor Michal Prokeš. Michal se dlouhodobě věnuje tématu práce s dětmi s problémovým chováním a tématem kritického myšlení. Mimo Centrum kritického myšlení lektoruje například pro Národní pedagogický institut, pro Českou odbornou společnost pro inkluzivní vzdělávání, nebo externě spolupracuje s Montessori ČR. Michal absolvoval dvouletý lektorský výcvik právě v České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání, několik let metodicky vedl vzdělávací služby v neziskovém sektoru a dlouhodobě realizuje výzkumy a evaluuje vzdělávací projekty. V současnosti pracuje jako Krajský metodik pro Národní pedagogický institut, v projektu zaměřeném na Společné (inkluzivní) vzdělávání. V rámci osobního rozvoje Michal studuje v doktorském studiu obor pedagogika na Ostravské Univerzitě.